قفل هوشمند | قفل دیجیتال | قفل استخری | قفل باشگاهی

قفل دیجیتال و ضد سرقت بهترین راه برای تامین امنیت محل کار و منزل شما

قفل هوشمند | قفل دیجیتال | قفل استخری | قفل باشگاهی

قفل دیجیتال و ضد سرقت بهترین راه برای تامین امنیت محل کار و منزل شما

قفل های دیجیتال IRANLOCK با 15 سال سابقه در زمینه طراحی ، تولید ، واردات و عرضه بیش از 118 مدل از انواع قفل های دیجیتال و در اختیار داشتن رزومه ای بسیار قدرتمند توانسته است یکی از بزرگ ترین شرکت های عرضه کننده قفل و تجهیزات دیجیتال در ایران باشد.

  • ۰
  • ۰

قفل استخری

قفل استخری چیست؟


قفل استخری نوع قفل الکترونیکی و تخصصی است که متناسب با باشگاهها و سالن های ورزشی و بدنسازی، سالن های فوتبال، سالن های فوتسال،  استخرها و حتی ادارات و سازمان های دولتی و غیر دولتی، طراحی و تولید میشوند. بر خلاف قفل هتلی که محدودیت در طرح و رنگ دارند، قفل استخری در طرح ها و رنگهای متفاوت طراحی و تولید میشوند. قفل استخری علاوه بر کنترل ورود و خروج، در خرید اعتباری از بوفه ها و کافی شاپ های سالن های ورزشی نیز کاربرد دارد.

قفل استخری و قفل هتلی قابلیت اجرا روی انواع درب های چوبی، mdf و فلزی را دارند.
منبع تغذیه قفل استخری و سایر قفل های دیجیتال باتری قلمی است.
اغلب قفل های هوشمند از جمله قفل استخری قابلیت اضافه کردن ریموت کنترل را دارند که در صورت نیاز میتوان به قفل استخری اضافه کرد.

انواع قفل کمد استخری در برابر رطوبت های بالا مقاوم هستند و برای استفاده در محیط هایی مانند استخر و سونا مناسب هستند
قفل استخری و قفل هتلی به راحتی جایگزین قفل های مکانیکی قدیمی میشوند.
در خصوص به اتمام رسیدن باطری قفل استخری و سایر قفل های هوشمند باید گفت که حدود یک هفته قبل از به اتمام رسیدن شارژ باطری، قفل هوشمند از جمله قفل استخری، آلارم هشدار آن به صدا درمی آید. اگر به آلارم هشدار توجه نکرده و باطری عوض نشود میتوان با بکارگیری یک باطری کتابی، برق قفل استخری را تامین کرد.

همچنین برای خرید قفل استخری می توانید با ما در فروشگاه دستگیره فوروارد تماس بگیرید.

 

چشمی دیجیتال درب


شما می توانید ارتباط بین چشمی دیجیتال درب و گوشی را با استفاده از اینترنت مکان مورد نظر و اپلیکیشنی که روی تلفن همراه شما نصب میگردد، برقرار کنید و از هر نقطه ای در کره زمین که دارای اینترنت باشد درب منزل خود را چک کنید.

چشمی دیجیتال یا چشمی تصویری درب آپارتمان در دو مدل کلی بیسیم و باسیم عرضه میگردند.

دقیقا در قسمتی که چشمی‌های قدیمی قرار گرفته‌اند، قرار میگیرند و شما میتوانید با بیرون آوردن چشمی‌های قدیمی به راحتی چشمی دیجیتال را جایگزین چشمی های معمولی قدیمی نمایید و دیگر نیازی به سوراخ کاری و در آوردن جای چشمی دیجیتال درب نمی‌باشد.

 

قیمت قفل استخری

قفل استخری در واقع همان قفل کمد باشگاه می باشد. البته از مدل هایی که در مقابل رطوبت دارای مقاومت هستند. قیمت این محصولات بر حسب نوع تکنولوژی مورد استفاده در قفل و برند تولید کننده و همچنین بر حسب آنلاین و یا آلاین بودن متغییر است. برای خریدد این قفل ها می توانید به مراکز فروش و یراق آلات مراجعه بفرمایید. قفل الکترونیکی کمد استخر امنیت زیادی را برای ورزشکاران در محیط باشگاه و استخر پدید می آورد.

برای خرید و مشاهده محصولات قفل استخری با لاک هوم تماس بگیرید.

  • ۹۸/۱۰/۱۵
  • vanet bar